top of page

Sun Garden Golf & Spa Resort Review

Ce poti face intr-un week-end in apropierea Clujului?! Noi am facut turul hotelului, ne-am bucurat de serviciile de spa si am innoptat acolo, ca sa stim ce sa-ti povestim.

PREZENTARE COMPLEX

Alina: amenajari frumoase cu o alee curata.

Diana: o oaza de verdeata. Paradis pentru iubitorii de golf, pentru mirii care doresc o nunta exclusivista sau pentru tine si familia ta.

CAMERELE

Alina: am fost placut impresionata de designul camerei, cat si a bailor cochete, paturile foarte comode cu asternuturi curate. Am intampinat mici probleme in inchiderea usilor, din cauza manerelor greoaie.

Diana: am ales o camera dubla Premium. Mi-a placut designul mobilierului, a bailor si mini produsele cosmetice. Mi s-a parut incomod manerul usii de la camera; fiind femeie as fi apreciat o oglinda in holul camerei.

Recomandare: alege o camera din aripa noua.

PISCINA EXTERIOARA

Alina: inconjurat de natura si aer proaspat, complexul iti induce starea de liniste si relaxare.

Piscina dispune de un bar, cat si de barbeque unde se pot servi produse la gratar, sezlongurile nu sunt in numar mare, trebuie sa te trezesti de dimineata pentru a rezerva sezlongul. Atmosfera insa este una placuta, mai putin muzica aleasa, un pic prea puternica pentru un loc in mijlocul padurii.


Diana: sezlonguri insuficiente & muzica de club nepotrivita pentru o astfel de locatie, dar conceptul si privelistea au fost superbe. Am ales sa mancam pranzul la grill-ul de langa piscina. Personal amabil, dar mancarea nu a fost de 5*.

Recomandare: cand faci rezervarea cere de la receptia hotelului sa ti se rezerve sezlongurile.

MICUL DEJUL

Alina: se poate servi intr-un spatiu amenajat modern sau pe terasa cocheta. A fost sub forma de bufet cu preparate proaspete.

Diana: dupa dezamagirea papilelor gustative de la celelalte mese, micul dejun mi s-a parut un festin imbelsugat, foarte bun. Noi am prins vreme buna, asa ca l-am servit pe terasa exterioara. Recomandare: daca vrei sa stai confortabil pe terasa trebuie sa rogi un chelner sa-ti aduca perne pentru scaunele metalice sau sa-ti iei tu una daca ajungi la prima ora de servire a micului dejun.

EXPERIENTA SPA

Alina: prima impresie a fost una placuta, personalul amabil. Fiecare client al hotelului dispune de facilitati din cadrul Aqua Experience (piscina, trepidarium, jacuzzi, sauna cu infrarosu), iar suplimentar puteti opta pentru modulul Amedeea Paradise, pe care il recomand. Situat intr-o aripa nou amenajata, cu mai multe tipuri de saune cat si o cascada unde va puteti relaxa savurand o bautura din bar.


Diana: va recomand pachetul Amedeea Paradise, chiar merita. M-am simtit ca intr-un spa la un hotel de lux din strainatate. Am incercat o sedinta de reflexoterapie la picioare si am fost tare multumita de calitatea serviciului.

Recomandare: adu-ti halatul de baie din camera pentru orice eventualitate (pe noi ne-au intors de la receptia spa-ului sa ne aducem halatele) si proprii slapi (la receptia spa-ului sunt contra cost).


Ti-a placut articolul?! Poti sa-l distribui prietenilor. Scrie-ne daca ai un hotel din tara anume pe care vrei sa-l vizitam sau o destinatie despre care doresti mai multe informatii.

xo

Alina Ungureanu-Agent Turism

Diana Sucala-Manager Agentie

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page