top of page

City Break Valencia - jurnal de calatorie

Valencia, un oras minunat pe care l-am vizitat la sfarsit de saptamana impreuna cu prietenii nostri. Ne-am decis sa locuim la The Westin ca sa ajungem usor, pe jos, in centru si sa fim aproape de atractiile turistice. Hotelul e frumos, camerele spatioase si decorate elegant, o curte interioara superba cu palmeri si multe alte plante unde se poate lua atat micul dejun cat si cina intr-un ambient placut cu acorduri fine de jazz.

Ca in majoritatea oraselor mari si vizitate de multi turisti, exista "autobuzul rosu cabrio" care circula pe diverse trasee. Noi ne-am hotarat sa mergem pana la mare. Odata ajunsi acolo si am vazut plaja aceea extrem de lata care mi-a adus aminte de plaja din Santa Monica-California sau Miami si nu m-am putut abtine sa nu imi bag picioarele in apa minunat de calda si sa ma plimb prin nisipul super fin.

Ne-am asezat pentru o cafea pe terasa hotelului Las Arenas Balneario unde ne-am simtit asa de bine incat am ramas si la un pahar de Rose Marques de Caceres, o salata si un desert… si am fi ramas acolo la piscina hotelului de unde poti privi marea , dar ne-am gandit totusi sa ne mai plimbam putin prin oras inaite de cina.

Cina am luat-o la restaurantul Vertical si a fost un deliciu! Chef-ul Jorge de Andres premiat cu o stea Michelin ne-a uimit papilele gustative cu bunatati aranjate si prezentate extraordinar.

A doua zi ne-am reluat activitatile turistice si am vizitat City of Arts and Sciences, parcurile fantastice construite in albia secata a raului Turia, muzee si piatete cu terase dragute umbrite de pomi.

In avion, seara, in drum spre casa aveam convingerea ca ne vom intoarce.

Valencia este un oras care merita vizitat.

Cristina Doloc-Travel Consultant

ps: Ti-a placut articolul?! Distribuie si prietenilor!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page