top of page

Canada on wheels 1- Jurnal de calatorie


Spirit Island

Canada, o țara întinsa pe o suprafața imensa, oferă călătorului o diversitate extrem de mare atat in ceea ce privește natura cat si orașele. Este imposibil sa acoperi in trei saptamâni mai mult decât o mică parte din ceea ce oferă aceasta minunata țara, dar cu siguranța poți sa ai parte de un concediu foarte, foarte frumos.

Totem Park

Ne-am început concediul in Montreal. Un oras superb! O combinație reușită intre America si Europa, cu un șarm deosebit datorită influentelor franceze. Peste tot ești salutat automat si in engleză si in franceza, pe străzile cu clădiri superbe regăsești "terasele de trotuar" tipice Parisului cu meniuri atractive si vinuri foarte bune, dar si Grill-Restaurante cu balcoane înflorate.

Montreal


Am petrecut câteva zile frumoase in Montreal, iar dupa un zbor de aproape 5 ore am aterizat in Vancouver unde ne-am luat in primire "cazarea" pentru următoarele doua saptamâni si jumătate. Ținând cont ca ne-am planificat sa vedem cat mai mult si ca, dupa calculele noastre urmeaza sa parcurgem in jur de 2.000 de kilometri, am hotărât sa încercam ceva total nou pentru noi si anume, o vacanta in "autorulota" sau Caravan sau Recreation Vehicle. Avantajul RV-ului , la fel ca in cazul croazierelor, este faptul ca se economisește mult timp, care altfel, se pierde cu check-in/check-out, eventual zbor, împachetat/despachetat la fiecare doua, trei zile.


Urmareste-ne pentru continuarea acestei calatorii!

xo

Cristina Doloc - Travel Consultant







Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page